Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Mat-problem

Kategori: Allmänt

Emelina kom hem 16.20 från fritids och då va hon inte hungrig så vi åkte över till morfar med lite papper. Väl där så va helt plötsligt skiiiiiiit hungrig.. Morfar erbjöd pan-pizza eller pirog och inget av de ville hon ha.. hon ville ha kebabrulle(favorit maten) och jag har inte råd med det sa jag så då betalade morfar en sån så vi åkte och hämtade den och åkte hen, jag skar upp en del och hon tog en tugga och ville inte ha det längre, så då fick hon nudlar (åxå favorit) men ville inte äta det heller, då fick hon en pizzabit av min pizza som jag fick gratis pga stämpelkort men hon ville inte ha, hon skulle promt ha spagetti och köttfärssås och jag värmde rester, men hon ville inte ha det heller, då ville hon ha macka med smält ost så jag gjorde det, men när den kom ut ur micron så kom ett till utbrott för hon skulle ha rostad macka.... jag blir så matt och ledsen, sa att jag gör inte nå mer alternativ nu och då åt hon ena smörgåsen iaf. 
Vad gör man när det är såhär?? När maten inte går oavsett vad hon får.... jag känner mig helt urlakad......
Pratar med mamma i telefon och frågar om Emelina kan få äta där imorron för jag orkar verkligen inte det här... 
Jisses vilket matsvinn det är hemma hos oss.....
 
Kommentera inlägget här: