Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Besviken

Kategori: ADHD, Allmänt, intellektuell funktionsnedsättning

ja, jag har hela hösten försökt få någon form av svar från skolchefen Håkan Elfving ang skolsituation, ev skolbyte och vad det finns för stöd för min lilla tös isf.. men svaret kommer aldrig.. han svarar inte på mina miljoner frågor och funderingar. Dett gör mig extremt ledsen, har vi en skolchef som skiter blanka f*n i barnens mående? Familjers olika situationer? Har dom inte något som helst ansvar eller skyldigheter i sådan position?
Det gör ont i mig.. känns helt sjukt att inte ens kunna få svar från den som faktiskt står högst i denna fråga..... Helt åt helvete rent ut sagt.. så respektlöst från hans sida......Ja, det är så jag känner!!