Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Vilja Lundqvist!! <3

Kategori: Allmänt


Hjälp mig att hjälpa ❤️
 
 
 
2 november 2019 hände något otroligt orättvist! Min kusin och hennes familj miste sin dotter. Självklart en suuuuper jobbig tid efter det och iom sjukskrivningar och sänkt mående så är det fullt förståeligt att ekonomin släpat efter och jag vill därför hjälpa dom nu att få ihop pengar till en gravsten. 15-20 tusen kronor är mycket efter denna svåra tid.
Vilja föddes med komplicerat hjärtfel (enkammarhjärta) och fick genomgå många operationer och många komplikationer på det så hennes tid i livet var i princip bara på sjukhus så ingen av föräldrarna kunde jobba då heller.
Det jag nu ber om hjälp för är verkligen något viktigt för både föräldrar, syskonen och självklart för Vilja. För att dom ska få en fin plats att gå till och hälsa på Vilja. För att dom ska kunna få gå vidare utan denna tyngd som just saknaden av en gravsten ger.
 
Vill du hjälpa till? Många bäckar små.. Och 5 kronor är mer än inget 😉
Swisha isf till 0739631473 och märk med Vilja så hoppas jag på att kunna hjälpa dom en bit på vägen med detta 🙂
Jag vill verkligen se en fin gravsten hos denna lilla krigarprinsessa!
 
Det finns även en insamling via facebook som också går bra att använda om man inte vill swisha, den finns på min sida.