Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Lite tankar

Kategori: ADHD, Allmänt

 ja.. hur är det egentligen att leva med 6 kroniska sjukdomar gämfört med att vara frisk? 
förstår ju att jag nog har det bra mycket jobbigare än många andra, men jag tror jag handskas med det rätt bra ändå.. Har det extremt kämpigt framförallt på jobbet när saker inte fungerar eller inte görs på det vis som fungerar bäst för mig, och när chefen är borta så jag inte får möjlighet att prata av mig det jag upplever som jobbigt. Det är ju henne jag anförtror mina känslor till vad det gäller arbetet, och nu har hon varit borta flera veckor. 
EDSen har även varit igång med mycket smärtor senaste 4-5 veckorna, inte kul alls.. jag vet ju iaf tack och lov att det går över och inte är farligt. Jag har väl en svacka i livet just nu, kämpar på men önskar sååå att jag jag en dag ska slippa vara så himla ensam.
Ikväll har jag varit på tjejkväll, utan barn och det gav energi till tusen! Så himla skönt!! MERA SÅNT, det behövs verkligen!
Nej nu ska jag göra kväll här, tack och gonatt!