Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

30 år

Kategori: Allmänt

ja nu är den dagen förbi, men den va helt suverän! Igår va dagen som jag faktiskt fruktat ett tag. 
Började med att få höra att jag såg ut som 21 och att han inte trodde att jag har en dotter på snart 8 år.. ;) Sen när jag kom hem och mötte upp killen som kom hit med den nya sängen så sa han "var vill hon ha grejerna tror du?" jag svarade "jag vill ha dom här i hörnet sålänge" och då sa han "jaha, jag trodde de va nån annan som skulle ha dessa för du ser inte ut som 30" WOOOONDERFUL!!!!
Så den dagen va toppen. 
Firandet blev i lördags och vi hade verkligen en super mysig och trevlig kväll med toppen väder. 
 
Idag är det lillebrors tur att flylla år och nästa vecka min älskade UNDERBARA ALINE! 8 år fyller hon, helt galet, jag hinner definitivt inte med!!