Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Turbulent

Kategori: Allmänt

ja, tänk va man kan värdera om saker över en handvändning. 
Jag inser mer och mer livets betydelse, och prioriterar om mer och mer, familjen i första hand!
Vänner är åxå nå riktigt riktigt viktigt. 
Man ska va rädd om varandra medans man har varandra kvar i livet!
 
Och just nu snurrar många tankar kring just detta.. pappa fick en hjärtinfarkt igår och det sätter verkligen fart på sånna här tankar. Man vaknar liksom upp. 
Sen har dom även upptäckt diabetes på honom så det blir en ny värld att lära sig att leva i för han. 
Men det kommer gå fint iaf det vet jag!
 
Imorron kommer min älskade skatt hem igen, och de blir jobba i vanlig ordning, ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen nu. 
 
Life is good. Utan mina vänner och folket omkring mig så hade jag inte varit mycket alls!