Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

RIP

Kategori: Allmänt

igår sökte poliser mig hemma, men jag va på jobbet. Efter ett par försök så ringde en polis från västernorrlands län och berättade att dom ville träffa mig ang min biologiska pappa, han kontaktade sedan polisen i borlänge som kom till mig på jobbet för att lämna beskedet om att min pappa hade hittats död i en lägenhet i Kramfors. 
Jag har alltid tänkt att det inte skulle göra mig så mycket om jag en dag skulle få sådant besked, men så fel jag hade, när dom meddelade detta så blev jag otroligt ledsen, ham,nade i någon slags chock. Visste inte ens hur jag skulle göra för att spara ett nummer på min mobil, det blev liksom bara helt black-out. Så många tankar. Det hopp jag alltid haft om att det kanske skulle komma en dag då jag fick ett svar på mina försök att få kontakt med honom bara släcktes. De frågor jag alltid burit med mig kan nu inte få något svar. Och vad händer? Är det något jag behöver skriva på eller göra? Hur fungerar detta när han är min biologiska pappa som jag inte haft kontakt med? Kunde inte få svar på vad som hänt för det skulle visa sig genom obduktionen och de papperna skulle komma hem till mig. 
Det känns väldigt kopnstigt och jag har en miljon frågor. 
Känns väldigt konstigt, och jag tror inte denna känsla går att beskriva. Att polisen sökte upp mig på detta vis var i sig en chock, men jag förstår ju att det inte står i något system vad man har för relation i verkliga livet. 
Vila i frid pappa Kenth!