Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Kaos

Kategori: ADHD, Allmänt, IF, intellektuell funktionsnedsättning

idag har emelina haft 2 kusiner här hela dagen, hur kul som helst har dom haft, inte ett enda tjaffs. 
sen var det kalasdax, och det kunde inte gå sämre än vad det gjorde, det var hemskt idag. om det var för att emelina var trött, om det beror på den låga medicineringen, eller om det var för mycket med 4 kusiner... vet ej.. 
men det fungerar sällan bra med så många samtidigt.. och om andra inte respekterar att inte reta upp henne så gör det ju inte saken bättre. 
blev alldeles för många olyckor idag för att kunna stanna kvar så vi fick avbryta och åka hem.. ska man ens försöka fler gånger???
ska vi helt enkelt bara tacka nej till kalas?
imorron är det padelturnering, tappat sugen för den med då saker ändrats så jag behöver ta med emelina, vilket jag inte tror kommer fungera i 3 timmar.. vad gör man? det är visserligen på fm 9-12 vilket är bästa tiden på dagen för emelinas ork men ändå.. ska jag behöva ställa in det som jag får energi och ork ifrån? då är jag ju heltidssjukskriven snart igen.. 
 
Kommentera inlägget här: