Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Tårar

Kategori: ADHD, Allmänt

Vissa dagar är det bara totalt kaos här hemma, och det beror ju på att min ork kolappsar som i sin tur smittar av sig på Emelina och så blir Aline ledsen. Igår var det en sån dag, jag grät mer eller mindre hela dagen till och från.. och kände mig som världens absolut sämsta mamma. Det är såna dagar jag önskar att jag hade kunnat medicinera min ADHD för att slippa, men eftersom jag inte får det så måste jag hitta något annat som fungerar dessa dagar. Eller ska man bara tillåta sig att vara ledsen och sen ordna barnvakt så barnen slipper vara med den här usla mamman dessa dagar? Dom kommer ju inte ofta iaf som tur är. 
Just nu kändes denna krasch extra jobbig så jag är hemma från jobbet 2 dagar för att vila. 
Känns behövligt. 
Ska försöka komma ikapp med allt här hemma som stressar mig, som gör att jag inte orkar. 
Tips på hur jag ska hantera situationen?
 
Kommentera inlägget här: