Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Börjat landa

Kategori: ADHD, Allmänt

nu känns det som jag börjat landa i tankarna kring Emelina lite, det känns inte lika tungt iaf, men fortfarande svårt att veta hur jag ska lösa framtiden. Behöver verkligen ta mig till dagtid på något vis. Så nu söker jag väl här da, en lättlärd driven kvinna söker dagtidsjobb!! Allt av intresse! Jag älskar utmaningar och nya äventyr!!
 
Jo sen de här med mitt hem, har förbannat mycket saker, kan inte kasta, svårt att veta var jag ska göra av allt, någon kan väl vara snäll och skicka in mig till nån sån där hjälp på tv eller nå? Behöver experthjälp, haha!! Hallen och förvaringslösningar är jag i  behov av hjälp med. ;)
 
Det här med att be om hjälp, det måste jag verkligen bli bättre på, det finns väl ändå INGEN som fixar precis allt själv?
Jag bryter ihop ofta, men kan ändå inte be om hjälp, varför gör jag så? Varför är det så svårt?
Vet inte varför jag inte bara ringer någon och ber dom komma å hjälpa? Kan ju dels bero på att det känns konstigt att be om hjälp med så simpla saker som stöttning för att få städningen avklarad eller för att få hjälp med att ta in en studsmatta som faktiskt inte är svårt att göra själv, det är bara det att det liksom låser sig, jag får inte saker gjort bara. 
Ähh.. färdigsvamlat! Natti Natti!!
 
 
Kommentera inlägget här: