Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Vann över ångesten...

Kategori: Allmänt

..jag satt i soffan och tyckte synd om mig själv för jag är så ensam, inte ens barnen hemma. Tänkte på alla måsten och började gråta, kände mig patetisk och tog därför tag i och gick upp och sydde. Blev en gardin av ett 22 år gammalt överkast som jag packade undan för 10 år sen. Gjorde även klart lite kläder till emelina som blivit liggande. Så nu kan jag sova med gott samvete :) 
 
Dom håller på med omorganisering på jobbet med som får min hjärna att krampa av panik. Jag vet inte hur jag ska handskas med situationen, känner att jag inte kommer räcka till på jobbet för mitt huvud fixar inte att inte ha koll på läget.. det blir kämpigt och kanske kommer jag braka.. 
Och att även få veta att om jag inte kan jobba på obestämd tid så kommer jag få arbetsvägran-anmälan på mig och det gör ju att man känner sig värdelös och oduglig. Men vem ska hämta och ta hand om Emelina och jag inte får åka hem från jobbet innan dagis stänger??
Usch.. hoppas jag kan släppa det nu mär jag är både jobb och barnfri.. 
Kommentera inlägget här: