Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Utbildning

Kategori: Allmänt

Det har alltid varit en kamp för mig att klara av att lära genom att sitta vid en bänk.. det är kämpigt både fysiskt och psykiskt. 
Men nu har jag iaf klarat av 3 av 8 heldagar på utbildningen till Arbetsplatsombud.. Sen är det ytterligare 3 dagars utbildning till Skyddsombud. Sen får jag andas igen ;)
Detta gör jag då det intresserar mig massor, hoppas på att kunna hjälpa och kämpa för förändringar till det bättre för mig och mina kollegor.
 
Så detta firar jag nu med att beställa namnskyltar från Skyltmax där det går att göra fina och billiga namnskyltar av alla dess slag i sin egen smak! Och det bästa av allt är att det är gratis (upp till 200 kr) för bloggare som har varit aktiva de senaste 3 månaderna!
 
Kommentera inlägget här: