Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Fixar inte allt...

Kategori: Allmänt

när huvudet pressas till max hela tiden så finns det inte mkt till övers för att orka hemma.. som just nu... bara gråter å har panik så jag inte vet vad jag ska ta mig till.... kan inte gå upp på övervåningen utan att bryta ihop.. att en människa vill bo i ett så äckligt och skitigt rum är för mig en stor gåta...vet inte vad jag ska ta mig till, vi bråkar om detta DAGLIGEN!!! är det så svårt att städa???? Att inte lägga allt PRECIS ALLT på golvet... ha kladd å klet å smink på de sminkbordet och skrivbordet så  man inte ens ser bordsskivorna.. torkar man då inte bort när man spiller ut något??? Om hon inte ens törs ta upp kompisar på rummet så borde hon väl själv inse problemet? Eller när folk inte ens vill med henne hem längre...ringer det ingen klocka då??? Vad är felet?? Och det spelar ingen roll om hon får hjälp för det är lika efter 2 dagar igen... Smutsiga trosor på golvet.. fast hon har 2 egna tvättkorgar på sitt rum! och detta förstörde nu min helg eftersom jag råkade gå upp för att stänga fönstret nu i stormen, ja hon har fönstret öppet året om för det luktar så illa på hennes rum..
jag är trött på evigt tjat och bråk!!
Problemet har varit i 4 år! 4 år med dagligt bråk.... ska de vara såhär???? 
Nyss varit och hämtat hennes skor som hon lånat ut till en kompis.. bara de att kompisen haft dom i hästhagar och mockat skit.. SUCK!
Nä.. vilken underbar ledig helg va.....
Kommentera inlägget här: