Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Semester

Kategori: Allmänt

Ångesten över semestern har börjat komma krypande. 4 veckor utan hjälp till rutiner, jobbet och förskolan är mina rutiner! Det enda sociala jag har är jobbet typ. Tur jag ska till kussen min några dagar på semestern iaf. Sen har vi även Ullared inbokat, nån som vill hänga med? Finns två sängplatser kvar i boendet jag hyrt.
För Emelina blir det tufft att ha en vardag med mindre stimulans. Förskolan är stängd! Så vill nån hitta på något vecka 28-31 så hojta till!
Snälla tomten, jag önskar mig en el-cykel typ nu, helst igår! Det är något som Emelina verkligen ÄLSKAR, att åka med på cykeln, men med mina fysiska sjukdomar då är det helt omöjligt att orka =(
Huuaa......
Kommentera inlägget här: