Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Usch...

Kategori: Allmänt

Aldrig nånsin tidigare har jag sett mig själv i spegeln och blivit så äcklad av mig själv så jag spytt, men de gjorde jag nu!  Aldrig nånsin känt mig så jävla ful, fet, äcklig, betydelselös, värdelös och utnyttjad. Lurad nå så in i helvete å jag gick på allt.... 
Att ens pojkvän gör slut är väl en sak, men att han gör det pga att han är bög, de gjorde jävligt ont,  å att han vetat om det hela tiden och bara låtsats älska mig och sagt massa som gjort mig helt såld, de gör ont.. Förbannat jävla ont! Bara lögner! Hur fan ska man nånsin kunna tro på någon igen?? 
En miljon tankar.. En jävla massa tårar.. Jag är världens sämsta människa, hur fan kunde jag tro nå annat???
 

KOMMENTARER:

  • LENA C säger:
    2016-12-31 | 00:55:19

    ❤️ Sofia, du måste vara bra underbar när till och med en kille som är gay vill testa att ha ett förhållande med dig! Sörj bort alla jobbiga känslor så du kan känna dig stolt över dig själv igen ❤️ ta hand om dig ❤️ Kram ❤️

Kommentera inlägget här: