Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Spy lite galla kanske...

Kategori: Allmänt

... ja de är de jag känner för just nu.
finns så sjukt patetiska människor så fyy faaan rent ut sagt!!
Influensa, vet du ens vad det är? Inte? nej men säg för faan inte att du har det da typ 4 ggr/år.
En riktig influensa har man bara EN gång i livet, så vida det inte är olika influensa virus som orsakar det.Men det finns inte så många olika så at tdet ens ska vara möjligt att få det 4 ggr/år  :P Och har du det så är du totalt däckad! Ont så in i helvete gör det och då har du inte möjlighet att umgås med folk eller hälsa på folk heller.
Är visserligen många som kallar vanliga förkylningar för influensa bara för de råkar bryta ut just i influensa tider, varför???
 
Next up är det här med jobbet.. förstår inte hur faan dom kan ha rätt å sparka nån som inte gjort nå fel alls? medan vissa andra visst kan komma och gå som dom vill? Är det ens rätt om man frågar facket mån tro?
Ska nog kolla upp det när jag ändå ska ringa facket nu nån dag snart.
 
Och så gårdagen da, den berömda Alla hjärtans dag va de ju, en dag då man påminns om hur förbannat ensam man är. Men vad gjorde jag da? Köpte träningsskor till mig själv, 2 par dessutom, HAHA! Kunde inte bestämma mig vilka jag skulle ta så köpte hem båda för att kunna suga på karamellen i lugn oh ro, för jag ska bara ha ett par då de faktiskt är rätt dyra  :P
Men då är frågan, ska man ha dom låga eller dom med lite högre skaft på?
Sen hämtade jag hem min skatt i skolan, vi åkte till mamma och pappa med en blomma och sen hem och till borlänge för att äta tre rätters på Kina som hon hade önskat. Och då blev Mamma, pappa, syster, magnus och lillebror med åxå, riktigt trevligt!!!!
Sen bar de av hemmåt och gjorde klart för sängen.
 
Idag ska Aline åka till sin farfar och leka med Emme-Ida tills imorron.
 
Blir inspirationsföreläsning i Falun imorron som bästa Jonas håller i, ska bli grymt att höra honom även fast jag vet de mesta redan :P Han är så himla bra och han är verkligen en som får mig sporrad i det här med träningen. Kan han så kan jag!!!!
 
Nu ska jag iaf ta mig i kragen och få ner JULGARDINERNA!! HAHAHAHAHA
Kommentera inlägget här: