Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

På gymmet...

Kategori: Allmänt

..när man är svettig å go, mitt uppe i bästa tempot på cykeln och man har fullt shå att flåsa på för att orka. Då hör jag någon stans i rummet: "-Åh nej, de gick en maska.."
Första tanken va "hörde jag rätt?"
Började skratta och fick svårt att fortsätta trampa med tempo, kollade upp för att se vem som är så korkad så hon tränar i strumpbyxor! Och ser då kvinnan i fråga, hon har på sig capri-leggings med SPETS nertill och under dessa har hon svarta strumpbyxor, såna där billiga som finns i 5-pack att köpa på typ konsum.  Och till råga på allt så va det en bekants morsa så det gjorde ju det hela ännu roligare, kan faan inte sluta skratta åt det..
Än en gång, jag fattar inte vafan man ska ha strumpbyxor på på gymmet för!!? Är det jag som e korkad? Ska det va snyggt eller? Men om det nu va syftet, så vafan måste man va snygg på gymmet för? Man går ju ändå dit för att svettas? eller jag gör då det åtminstonde. Smink och strumpbyxor här kinte hemma där hahaha
Kommentera inlägget här: