Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

oj..

Kategori: Allmänt

jag är förbannat bra på att blogga tycker jag, nån som håller med?
men kanske kan det vara bra och blogga av sig funderingar?
ventilera å så?
har hänt en hel de nu sen nåra veckor innan jul, en del som det går att berätta om, men en del som inte är optimalt att slänga ut till allt och alla. 
Träffat nån iaf, som jag började träffa nåra veckor före jul..Erik, han är snäll och helt underbar att prata med, vi har under kort tid nu fått gå igenom på tok för mkt tillsammans, men vi har fixat det tillsammans, på gott och ont, det har ju fört oss otroligt nära varann iaf. Han har gjort sitt val i allt och det känns riktigt skönt, vi vet var vi har varann och vi vet båda två vad motparten vill. Det är något livslångt!!! <3
 
Aline fyller 8 i år, helt jävla sjukt va fort det går.. kan hänger inte med.. 
jag är 21 år, fick Aline när jag va 22 och hon blir 8 år!! Hur fasiken går detta ihop?????
 
Svärker min älskade misse har ju iaf klarat sig utan mer sjukdomar/skador nu i snart ett år =)
Vi hade en jobbig tid men nu verkar det ok igen, han spyr, men det går inte att komma ifrån, det är iaf inte lika mkt som förrut. 
 
Ja i Fredags va jag till Holmen och Lina efter jobb och träning. Igår tränade jag först 3 pass med Rebecka och sen drog jag till Falun och hälsade på fina fina Jonas <3 Fy 17 va han är bra den killen!! Efter det va jag till Jonas i Borlänge och pratade, jäävlar va vi pratade, som vanligt när vi ses, svårt att få stopp på min mun när jag väl kommer igång (och ja, han babblar lika mkt han med)  och tiden sprang iväg i vanlig ordning. 
Nu sitter jag och varvar ner lite, ska ta tag i dagen bara frukosten sjunkit ner och göra mig klar. Ska till IKEA med Holmen och Lina. Lär köpa badrumsspegel och lite annat smått, har ju målat om badrummet förra helgen efter att ha skjutit på det allt för länge (sisådär 5 år) och nu blev de väl kanske en liten lögn där, jag har inte målat, utan Erik har och jag tittade på och lagade mat och babblade ;)
 
Träningen har jag återupptagit med, är tillräckligt frisk för det nu och det är grymt skönt, jag har satt som vision att detta år ska bli ett år UTAN sjukhus, varit alldeles för mkt sånt under 2012 och tidigare, planerade besök är ju dock ett MÅSTE att gå på. Blev många månader på sjukhus 2012 och många operationer har det varit senaste åren, trött på det nu och ska faanimej hålla mig frisk nu!
Bytt jobb med, vilke tär en stooor fördel, det förra va totalt kaos och jag blev sjuk av det.
 
Nu, NYTT LIV OCH NYA TAG!!!!!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: