Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

oj da..

Kategori: Allmänt

..helt plötsligt kan jag inte annat än skratta även fast jag är förbannad så jag skakar. 
men men.. de blir som de blir när det inte blev som det skulle :-D
Visste inte att man inte får ha vilka fantasier man vill, svårt att styra fantasier ju, eller? 
Nån som har nå tips på hur man kan läsa tankar?
Varför tänker och tolkar tjejer å killar saker så förbannat olika? 
Går det nånsin att förstå varann och tolka ord/text på samma sätt som motparten uppenbarligen menar när orden är en sak men han/hon menar nå helt annat?
 
Nu ska jag åka och hämta hem två fin fina flickor från skolan, ge dom lite mat å sen ska dom på dans och jag ska till jobbet. 
 
 
Kommentera inlägget här: