Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Helgen

Kategori: Allmänt

ja helgen har varit bra, fredag va lugn, aline åkte till farfar och jag tränade och sen till mamma och pappa en vända.
Lördagen tränade jag, sen va jag på en föreläsning i Falun med bästa Jonas, fy faan va bra han är!! Och han taggar mig nå fruktansvärt mkt! Han är en sån där som alla skulle behöva ha i sitt liv. Sen åkte jag till Madde och väntade på att Aline skulle komma hem med sin farfar så jag kunde hämta henne där.
Blev en sen kväll när barnen lekte så himla bra.
Söndagen va en träningsfri dag, åkte till framtidsmuseet med Madde och barnen och de va där jag fick götta mig lite åt de jag skrev i tidigare inlägget idag :P
Åh fy fan va jag tycker synd om barn som har två föräldrar som envisas med att umgås för "barnets" skull.. det blir sån sjukt tryckt stämmning och barnet lider mer än det får ut av det hela. Varför gör man sådant mot sitt barn?
har man gått isär och inte fungerar mig! Barnet mår i sådana fall bättre av att föräldrarna är isär och dom känner ju att det inte är som det ska, och att sedan umgås och irritera sig på varann så att det i sin tur går ut över barnet genom irriterat humör vinner ju ingen på!!
 
Nej fy fan säger jag. Skippa låtsasvärlden och kom till verkligheten så att barnet kan få ha två positiva och glada föräldrar på varsitt håll!
 
 
 
Kommentera inlägget här: