Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Ett sms

Kategori: Allmänt

ja, nån människa skickar titt som tätt sms till mig, förstår det inte, lite konstigt, lite skrämmande.
igår kom det ett där det stod: "Det du behöver ska inte saknas dig..." 
Vad kan det betyda?
Ett nummer som inte finns registrerat är det iaf och personen säger sig vara från Ludvika, men där känner ju inte jag nån vid namn Anders?
Tidigare har det sett ut såhär i smsen. 
 
Sms 1: 
"När morgon du vaknar, ser detta från mig..."
 
Jag skrev då tillbaka bara "Vem?"
 
Sms 2:
"Ja vem är jag. Mmm får se här nu, brukar ha hyfsad koll på det. Vad är det mina vänner brukar säga? Nej nej inte smeknamnet ju. Visst ja, mitt namn är ju Anders! Är man trögpå nåt vis.Nåväl... Jahapp nu kommer nästa problem. Var finns jag. Vad var det nu igen man gjorde? Ta höger vid rondellen, sen raka vägen. Då kommer man till mig förhoppningsvis, men var? Ska det va så omöjligt att komma på? Tänk tänk tänk. Ludvika, där har vi det! Det satt långt inne men men... Nu vet du iallsfall lite mera om denna filur. På återseende"
 
Sms 3:
"Vad gör denna du en stund som denna?"
 
Sms 4:
"Godmorgon godmorgon nu är det tisdag. Godmorgon godmorgon på dig. Härligt men skönt med 0- ute just nu. Eller hur Sofia?"
 
Sms 5:
"Det du behöver ska inte saknas dig..."
 
Dessa sms har kommit med jämna mellanrum från 11e januari fram till nu så det är inte så ofta.
Märkligt!!
 
Jag har ju inte svarat mer än efter första smset och frågade vem det var.
 
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka till kontoret på möte med chefen, tar klumpen i magen med mig =(
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: