Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Ajj Aj!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag nog legat konstigt inatt, vaknade med typ nackspärr fast i skuldran. Inge skoj, skulle ju köra ett Easy Line pass och sen gymma med lillebror idag. Aja, får ta en cykelstund och sen köra lite ben bara då, det kanske släpper när man blir varm.
Ska göra ett nytt försök att hitta öronpluttarna till mp3'n för jag vill ju lyssna på musik när jag ska träna.
 
Tycker folk är himla dåliga på att lämna kommentarer på bloggar faktiskt och det tycker jag är himla tråkigt. 
 
Vad gjorde vi i helgen da? Fredagen gick till typ inget, lördag va de träning och sen pulkaåkning för att till sist avsluta daggen med kortspel och mello-tittande hemma hos min mormor med morbröderna och deras respektive och moster.
 
I år fyller jag 22 år! Helt sjukt va fort tiden går! Jag fick ju Aline när jag precis hade fyllt 22, hur kan jag då fylla detigen nu när hon tydligen fyller 8 år i år??!?! Stämmer inte. 
Aja, hur som helst så har jag bestämt mig för att inte dra igång nå firande iaf. Tänkte mig bara ut och äta med familjen och sen ev krogen efter de eller nå, sen hade det ju varit skoj med nån rolig aktivitet kanske som typ paintball eller laserdoom eller något med familjen och deras respektiven (är ju faktiskt bara jag som är singel och ensam i vår familj/släkt i vanlig ordning). Helst skulle jag bara fixa något med dom jag känner att jag existerar för men så kan man ju inte göra väl? måste man bjuda alla familjer i släkten eller kan man välja bara dom som man själv känner för? Det blir ju lite roligare med några fler om man ska köra nån tävlingsaktivitet. 
Ähh.. jag skiter i det, jag tänker inte engagera mig, det är trots allt bara en familj jag inte vill fira med men kan ju inte fixa nå för alla utom dom, eller jo kanske för jag har ju faktiskt aldrig blivit bjuden på deras olika firanden så. Å sen har jag ju kompisar och vänner åxå. Kanske ska ta en krogenkväll med dom och sen nå annat med familjen?
Fast nu kom jag ju på, sluta drömma Sofia, du har blivit arbetslös så du har ändå inte råd med något stort!! 
Men en matbit och sen krogen med syskonen kan ju faktiskt vara riktigt skoj det med. Husgung brukar det ju vara den helgen jag fyller ju!
Eller en kryssning.. ååhh, svårt! 
Men jag vet då iaf vad jag önskar mig för saker... men listan kan göras super lång så jag kan skriva lite av det:
 
*Träningsbyxor (hellånga)
*Tränings-BH
*Innetränings skor
*Träningstopp
*BH
*Jeans
*Tröjor
*Bikini
 
Äh, listan kan göras lång som sagt. Men kan ju summera med att PRESENTKORT är det bästa, på kupolen, inter sport (för det är väl det som ligger på stan?) och Underverket.
 
Vilket svammel inlägg det här blev, men aja, det behövs ibland det med, nu ska jag byta om och sen dra till gymmet.
 
Have a nice day!
 

KOMMENTARER:

  • Emelie säger:
    2013-02-12 | 10:09:28

    MEn älskade hjärtat! klart du ska få ett födelsedagsfirande! <3

    Svar: Ja nått blir det. Men vette 17 vad än..
    sofiAline

  • Pernilla säger:
    2013-02-12 | 10:42:38
    Bloggadress: http://pernilla.ostkultur.com

    Jag läser kussen. Klart du kan bjuda vem du vill. Bara för man är släkt så finns inget som heter att man måste bjuda. ;) Ja du vet att jag finns om du behöver ;) puss

    Svar: Ja men du vet ju hur läget är eller hur =)Puss
    sofiAline

  • Pernilla säger:
    2013-02-12 | 15:52:13
    Bloggadress: http://pernilla.ostkultur.com

    Ja de vet jag verkligen. Men skit i vad dom tycker. Bjud dom du vill fira med på DIN födelsedag ;) de är din dag och du ska vara glad och lycklig. ;) sedan vad dom säger är skit inget annat. ;)

Kommentera inlägget här: