Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Sjuk bäbis

Kategori: Allmänt

Ja min lilla bäbis (Svärker) är sjuk. Va till veterinären med honom i fredags och han fick då pencillin och smärtstillande som han ska äta till på fredag, kompletterade med ett urinprov idag som visade på RIKLIGT med kristaller i urinen, inte konstigt att han kissat blod alltså :(
Veterinärmat som gäller för honom nu framöver. Men bara han är frisk så är de värt allt.. denna gång blev ju inte lika dyr som förra vändan iaf även fast de gick på 1600 kr nu.. :(
Jag har varit hemmafrån jobbet idag, mår skit.. men ska bita ihop och åka dit imorron iaf.  Min kontaktperson på stället jag städar talade om för mig förra veckan at jag måste lära mig att vara sjuk och kunna stanna hemma utan dåligt samvete.. men men, jag fixar de inte, åker dit imorron och har iaf en läkartid på torsdag, blir jag sjukskriven så går de bättre att vara hemma och riktigt vila..
Försökt ordna en vikarie idag, jag har fårr förtroendet att intervjua och anställa en vikarie själv, nån som är intresserad av timvik i leksand som städkärring?

Nu kommer Aline hem från Ida snart.. ska göra nån mat och sen gosa ner oss i soffan tänkte jag..

Gött gött!!!!

Kommentera inlägget här: