Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

uppvaket

Kategori: Allmänt

glömde att tillägga att gubben i sängen bredvid mig på uppvaket var extremt jobbig, han skrek och ropade på folk hela tiden och han skulle ha allas uppmärksamhet hela tiden... SUCK!!

sen han i sängen mitt emot mig hade opererat ena knä och de började blöda hysteriskt.. och va gjode dom av allt som var nerblodat? Jo på ett bort i min fotände, jag höll på att kräkas av de och då är inte jag känslig för blod å sånt annars.. men fan när man ligger där och mår illa, då ska man behöva se äcklet från nån annan än sig själv??!!
jag bad dom ta bort de för jag blev spyfärdig av de, men dom lyssnade inte.. jag försökte blunda men de hjälpte inte för jag visste ju att de låg där... och blodiga lakan på golvet och massa papper som var mer rött än vitt!!

VIDRIGT!!!
Kommentera inlägget här: