Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Update!!

Kategori: Allmänt

ja.. nu sitter jag här.. varit hem till Slafset (Fia) idag.. hon är bara för go min lilla Fia..
Sarah va där när jag kom åxå..
jag skulle ju komma dit före henne.. men körde typ 1,5-2 mil åt FEL håll... HAHAHAHA
jag fattade att jag var fel när de stod Vika på en skylt.. hur FAN kunde jag köra fel???
har ju åkt samma väg flera ggr..
men men
Jag är en förvirrad Sofia just nu uppenbarligen.. Är mycket som snurrar i mitt huvud..
Men ska nu bearbeta bort allt onödigt iaf..
bara leva i nuet och ta en dag i taget.. inte se varken bakåt eller framåt..

Älskar dig Slafset!!
Du är en sån himla underbar vän!!!!
Dig släpper jag ALDRIG!!

Och imorron blir de husgung med Emma, Anna och Fia. UNDERBART!!
Ska dricka öl och bara ha skit kul!!
Glömma allt för en kväll..

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: