Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Seg

Kategori: Allmänt

ja, idag får jag igen för alla dom där ölen som jag drack igår iaf  :P
Skoj hade jag iaf... Men jag saknade slafset  =(
jag ville dansa, men jag fick snällt stå där själv och dansa..
Fick med mig Thomas på en bugg iaf.. men han va inte så hemma på den dansen  :P
och sen kom de en kille och bjöd upp.. Han va ful som faan men jag sa ja för han tjatade så jävligt..
han sa att han ville bugga så vi försökte med de men han kunde ju fan inte  överhuvetaget.. ett jävla miffo...
han kunde ju inte ens grund stegen..
SUCK..
sen sa jag att jag fick lov att gå på toa, då frågade han om jag hade skjuts hem.. jag svarade ja och sen sa han "jaha men sov med mig ist da" HAHAHAHA NEJ DU sa jag.. då såg jag inte honom mer den kvällen iaf  :D

Hur tänker folk??

Aja.. nog om de, ragga på krogen? NEVER!!!!

Nu ska jag och huvurvärken ta oss en dusch så får vi se om vi vaknar sen..

Puss

Kommentera inlägget här: