Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

2009

Kategori: Allmänt

2009 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, följde med en hem från krogen

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja...


4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja, Morfar


5. Vilka länder besökte du?
Åland :P


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Kärleken!!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10e Mars.. Morfar somnade in då!

8. Vad var din största framgång 2009?
Insikten i mig själv


9. Största misstaget?
Slampat


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men ovanligt frisk. Axel ur led och opererat min hand bara.

11. Bästa köpet?
???

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Aline


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.. Mormors välmående vid överraskningsfesten


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
***

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lika


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat


18. Hur tillbringade du julen?
Med Aline, hos mina föräldrar och sen morbror


19. Blev du kär under 2009?
Nepp...


20. Favorittidning?
***


21. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja


23. Bästa boken du läste i år?
Flickan som inte fick finnas

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen ny


25. Något du önskade dig och fick?
Ja :)


26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja :(


27. Årets bästa film?
Ser aldrig på film.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja de gör de...


30. Vad fick dig att må bra?
Aline, min familj och mina vänner...
Kommentera inlägget här: