Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

fucking shit!!

Kategori: Allmänt

ja.. va till arbetsförmedlingen idag för jag skulle ha påskrift för att hinna få pengar i tid..
igår jobbade jag ju hela dagen så jag hann inte då även om jag hade önskat de.. men men, idag va jag dit tidigt för att hinna före jobbet... men ICKE!!! och imorron är de stängt..
vafan måste dom sitta och prata med nån om så mkt så de tar flera timmar med en person??
sen blev de ju lunchstängt.. så jag fick lov att dra eftersom jag skulle hinna lämna Aline på dagis och sen själv åka till Bäsna och jobba...
SUCK!!
lämnade iaf papperet med kuvert och frimärke på turistbyrån ist till Susanna som lovade att hon skulle fixa de åt mig.. Så himla snällt..

Imorron ska jag träffa två killar angående ett litet jobb som buggsällskap till ena killen som är rullstolsburen.. håll tummarna för mig då!

yeye.. nu blir de sängen!! :D
Kommentera inlägget här: