Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Åhhååå

Kategori: Allmänt

den musikalen va grymt bra!!!
Goodnight sweetheart heter den och går på Maxim i borlänge, gå och se den!! Boppers musik...
men kan ju säga att de där med premiär å mingla med ett glas i handen och se fin ut var inget för mig iaf  :P
men de va skoj ändå.

Ikväll blir de krogen med Tina och Fia skulle jag tro.. men har sån träningsvärk  :( kanske släpper med lite dans om jag har tur..
de visar sig.. va ska jag göra före de da? Kanske umgås med M? Eller så ska jag umgås med Sofia kanske.. Ähh, kan inte bestämma mig.. suck!!!

de visar sig, nu först ska jag iaf välja kvällens outfit.. inte lätt.. hmm...

sen ska jag plantera om blommor å lite sånt pill.. puss hej

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-09-12 | 21:37:11
    Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

    Okej, trist!



    Hoppas du får en kul kväll iaf! =)

  • Anonym säger:
    2009-09-16 | 19:34:22

    haha jasså, men min vovve har ätit det mesta måste jag ju säga... och hon lever och mår bra ;)

Kommentera inlägget här: