Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Plugg

Kategori: Allmänt

Sitter här i min ensamhet då Aline sover och pluggar, har mkt kvar att göra, och tyvärr inte mkt tid. Jag hoppas verkligen att jag kommer hinna!
Tappat suget på att plugga, de har varit så sjukt mkt som kommit i vägen den här terminen, men bara att bita ihop, har nästan 4 veckor på mig iaf! 
JAG SKA HINNA!!
Det är fältstudierna som jag oroar mig mest över. Men de blir nog bra. Tentorna som är kvar tror jag kommer gå galant!

Annars da?
Jag va ju på återträff förra helgen, de va en galet kul kväll som slutade väldigt otippat! Sofia gjorde ju något hon inte gjort tidigare, men bra mår jag ändå och ångrar de inte. 
Nästa party bli ju den 29e och då är platsen hemma hos mig, och anledningen är för att jag fyller år, jag fyller *host host*22 så bara att komma men vill ju veta vilka som kommer före för jag ska göra nå gött att tugga.

Mår bra, men är stressad!

Nu ska jag göra ett sista ryck med pluggandet för idag!!

Puss Hej!!!
Kommentera inlägget här: