Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Kl. 12.50

Kategori: Allmänt

ja.. hunnit med å skratta skit mkt och klockan är inte ens 13 än.. vilken början på dagen!!
Åkte och lämnade Aline på dagis, den åkte jag över skogen till Idkerberget och hämtade upp Teza som skulle vara socialt stöd vid ombesikningen. När jag kom dit så reflekterade jag över nått på hennes bildörr, skulle fråga henne när hon kom ut men glömde de, när vi stod i kön på bilprovningen så slog det mig och jag pekade på MIN bilo ch frågade vad hon hade gjort på dörren på hennes bil.. haha! "kom du på de nu?" "ja, de slog mig nu!" haha De va fågelskit på hennes bildörr iaf.
Sen va de endel roligt folk att titta på när vi väntade, gubben i bilen framför skulle bara behöva en höbal på taket på bilen så var han fullbordad, och ut från bilprovningen kom en tant med sjal i huvet och såg ut att precis komma från ladugården.. haha.
Och Teza spanade såklart på killar (gubbar?)
För övrigt så verkade Teza mer nevös för besiktningen än mig, haha!
Jag tog en mugg kaffe medan jag väntade som inte gick att dricka för de va så hett, slutade med att Teza som inte ville ha nå kaffe drack upp den.
Sen drog vi till BRL för att rapportera till bror hur besiktningen gick. Drog vidare till Dollar för att köpa naturgodis, men påvägen dit så hittade vi hysteriskt roliga solbrillor, och hatt.. kommer in bilder på bilddagboken sen  :P
När Teza, 25 år, skulle betala sina varor (naturgodis och energidryck) så frågade tjejen i kassan "Har du leg?" HAHAHAHA. Jag visste inte att det var 18årsgräns på energidrycker  :P
Va skoj och träffa gumman igen, de va längesen!! Man har då inte tråkigt i hennes sällskap heller!!
Nu ska jag ta en promenad innan de blir regn, om de blir regn.

Sen blir de å plugga!! Måste skriva klart massor till skolan!!

Puss Hej

KOMMENTARER:

  • terezia säger:
    2009-05-22 | 14:08:07

    HAHAHA ja det va sjukt roligt, sen å läsa det blev juh roligare

Kommentera inlägget här: