Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Helgen har varit grym!!

Kategori: Allmänt

Ja, fredags kväll åkte jag till Madde och umgicks med henne och Teza, dom drack men jag va nykter.
Faan va många goa skratt de blev!! Va skiit längesen jag skrattat så mkt under en kväll tror jag.

Igår va jag hem till Magnus och Dennis, drack öl! Det va skit trevligt. Klippte Dennis och hittade något i hans hår som han blev deprimerad av, vad kan de ha vart tror du? :P
Dennis blev dyngad och började svamla massa, ingen hängde med på vad han yrade om. Men kul va de. Absolut roligast måste ha varit när vi diskuterade mustascher. Lina förklarade att hon tyckte killar skulle ha mustasch och då sa den följande: "Va då en sån här under näsan?" och drog fingrarna i sin mustasch under näsan.. HAHA, var ska man annars ha en mustasch????? Klockrent!

Nu ska jag ta mig för och plugga lite efter den sköna promenaden jag kom in från precis.
Imorron blior de jobb, sen hämta min underbara Aline på dagis som jag längtat efter så mkt nu!!!


Puss Hej
Kommentera inlägget här: