Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

TRÖTT

Kategori: Allmänt

sjukt trött nu, en dag som skulle bli lugn utan något att göra, blev fullspäckad  :D

Först lugnt och Aline på dagis, hämtade henne vid 12.30 som vanligt på fredagar, våran mys dag  :)
åkte till Kusin Anna efetr de och Aline bestämde med Olivia att vi skulle följa med och bada, så hem och packade de som behövdes, sen vidare till Kusin Helene, jag med mitt lokalsinne hittade ju inte till tunet så vi åkte bakom dom dit.
Väl på plats så va de fullt ös, badade ca 2 timmar, va ca 25-30 personer i badet, och vårat gäng bestod av en siffra på 16 st.. så mysigt!
Efter de så drog hela gänget till Burger King, mumms!
sen for vi till morfar på lasarettet och hälsade på en sväng, men då va de bara jag, Aline och min kusin Mia, på plats va även morbror per och moster Marianne.
Morfar kramade om mig och pussade på kinden och kände igen mig och Aline, så skönt!
Men jobbigt att se honom som han mår nu :(
Hoppas på att strålningen blir av nu innan de e för sent!

aja, nu ska jag iaf sova och tänka på min lilla hemlis ;) (inte bara min hemlis utan en till vet åxå)

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-03-07 | 11:13:36
    Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

    Sånt där är aldrig roligt så jag kan förstå om det är jobbigt! Med mig är det bara fint! Kram Anna

Kommentera inlägget här: