Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Far-Son kärlek!!!

Kategori: Allmänt

Fick precis ta del av en helt underbar historia och youtube-video.   

Här kommer den (varning, det kan komma tårar!):  



En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"


Fadern svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.


En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och fadern svarar igen "ja, min son".


En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)


Och fadern svarar igen "Ja"...


Och här kommer videon till denna historia:


 http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

KOMMENTARER:

  • saraofc säger:
    2009-02-19 | 13:55:15
    Bloggadress: http://www.saraofc.blogspot.com

    ohh jag blir gråtfärdig! att hans pappa gör allt för honom vilken person! han brinner verkligen för sin son!

Kommentera inlägget här: