Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

4/12-6/12

Kategori: Allmänt

jaha.. i fredags va jag till kupolen en vända och sen hem till Anders och hälsade på.. Riktigt trevligt.

Igår va dagen hel lugn, försökte hitta party suget inför kvällens bravader, men de kom aldrig. Inte förens jag va på plats, då släppte de, va ful-fest för jonas och erik som fyllt år, dom visste inget.. å gudars va snygga alla va..
Himla rolig kväll med många härliga skratt  :D

Idag har jag bara slappat, varit hem till bror med datorn och fått hjälp så den ska fungera bättre nu, så delade jag och pappa på en kebabrulle, sen åkte jag till Matthias och umgicks, såg en film å sen åkte jag hem.

Nu sitter jag och laddar upp bilder på facebook från festen igår och sen ska jag sova.. =)

Imorron kommer Aline... JIPPI!!!!
Kommentera inlägget här: