Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Lekande i livet

Kategori: Allmänt

ja lite lek gör allt så mkt lättare..
de va så skönt att vara på Grönan i fredags och bara släppa loss och åka karuseller.
Skoj och underbart med mina underbara flickor!! Tack Sofia, Mia och Sis!!!
Har klippt och färgat håret på mormor idag, hon blev så fin så  =)
och gjorde ju en makeover på magnus här om dagen med, han blev super snygg!!
*nöjd*
Aline har fått ny cykel igår åxå, så nu tränas de för fullt så hon ska kunna utan stödhjul själv. Hon kan men det är svårt vid start och stopp bara, hon tror att jag håller i när hon cyklar men de gör jag inte hela tiden  ;)
Hon är så mallig så.

Va händer i veckan da?
ja du, de visar sig.

Igår va vi till Säter och hälsade på Kusin Fredrik med familj och idag hem till morbror Tommy med familj.
Imorron blir de nog kusin Helene med familj!

Aline ska till dagis på onsdag igen.. en vända iaf jag lär ju tänka på att spara tid eftersom hennes pappa inte verkar kunna anpassa sig,. .blir så less varför han ska kunna utnyttja mina timmar...
SUCK!!
de kan ju faktiskt sabba en hel del i mina planeringar när han ändrar utan att jag vet ett skit och kommer dit å dagis säger att han ändrat timmar hit och dit...
aja.. de e bra att jag får ha aline på dagis de dagar som arb.förm. är stäng iaf.. väldigt smidigt! Eller inte!!!
uscha, känner mig som gnällkärring nummer ett!!  haha.. men de är jag åxå ;)

Puss hej



Kommentera inlägget här: