Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

åhh....

Kategori: Allmänt

jaha, då har jag vart å gympat da, hur skönt som helst nu efteråt  =)
de ska jag köra stenhårt med!
har haft en huvudvärk som setat i i ca en månad, de small till när jag gympade och så *poff* va den helt borta!!!
Den satt i nacken som jag misstänkte.. hoppas den håller sig borta nu.

Ja, och så har ju Andra Avenyn dragit igång igen, så skoj!! den serien är så sjukt bra, den har fått mig att skratta, gråta, bli arg å frustrerad, och ja, den har nog fått fram alla möjliga känslor.. underbar serie!
så i Tisdags va jag ju såkart bänkad en timme helt paralyserad  :P
och så har de ju börjat en serie på webben som heter Riverside åxå, den är super bra, men för korta avsnitt  :P de slutar ju alltid när de är spännande och alltid mitt i saker. En bra serie ska ju sluta när de är som mest spännande för att få folk att vilja kolla nästa gång med.
Och denna serie är grym. www.svt.se och klicka på SVT Play, där finns den.
Den handlar om Kims liv utanför de man ser i Andra Avenyn. Mer bara hans ungängeskrets och så.

Nu blir de att natta aline och sen ta sig en dusch efter svettiga gympan.. ;)

Puss Hej

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: