Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Tappat blogglusten

Kategori: Allmänt

ja.. eller den finns på ett vis, men samtidigt inte, de blir ju iaf inte av att skriva som alla kanske märkt.
men har fullt upp med allt annat.

vad har då hänt da? INTE ETT SKIT  :P
haha
va på husgunget för två veckor sen iaf, premiären.
och förra helgen va jag bara med aline och njöt!
jobbade måndag och hämtade en Aline på dagis sen som va sjuk, hon har varit sjuk hela veckan men pigg till fredagen då hon skulle till sin pappa, så hon åkte alltså igår.
tog en super skön långpromenad med Maria igår kväll och käkade hos mor å far efter de och la mig tidigt.
SKÖNT

har ju börjat träna regelbundet också vilket får mig att må mycket bättre och bli piggare, minst 4 dagar/vecka är jag i full fart och svettas.

jag och lillebror Linus går buggkurs vilket är super skoj, kommer vara lagom pigg imorron när jag ska festa ikväll men de kommer gå fint.
Idag har jag städat lite, varit till tippen med två kökslampor och lite annat skit och sen bakat till ikväll.. MUMMS
har även hunnit med att klippa Mia och bjudit henne på mat, de gäller att ligga i  ;)
nu ska jag ta en skön dusch och sen göra mig klar för förfesten som ska vara hemma hos mig.
Älgbal som gäller ikväll!!!

Puss hej
Kommentera inlägget här: