Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

bloggtorkan håller i sig

Kategori: Allmänt

japp.. den är inte lätt att få igång..
nått annat som kom igång va bäbis en i Liselottes mage som tittade ut inatt 3.56. Grattis och välkommen till världen lilla Wendela!!!

Längtar till jag får se lill tjejen..

jaja..
blivit "hästägare" åxå.. eller ja, jag tar han om Valle medans hon som äger honom ska läka hemma med krossad arm och brytet nyckelben. Och blir även att ta hand om honom till viss del även när hon är bra..
skoj skoj!!!
Ska rida honom första gången nu på torsdag tror jag. Jag är bara dit och lär känna honom och ryktar lite å så nu..
En STOR svart vallack med en mankhöjd på 1,70  ;) lugn och jätte snäll!
Helgen ser jag fram emot åxå.. SKOJ

man måste ha lite saker att se fram emot framför sig för att må bra

var till läkaren idag, och jag ska operera mina händer, men tror jag väljer att operera en i taget iaf för att slippa bli totalt handikappad, men väntetiden ligger ju på flera månader så.
den 3e ska jag även till falun till ortopeden med min axel som krånglar, har varit in på röntgen för 2-3 månader sen så nu kommer bedömningen.. spännande.. jag vill ju kunna röra armen som vanligt och ligga hur jag vill utan att den hoppas ur led.

knäna kollade dr. Tomas på idag med och dom ska jag få hjälp av en sjukgymnast med, de va nå senor i knäna som drar snett så hela knäskålen är sne, därav min smärta..

köpt nya gympaskor idag åxå så fötterna ska må bra när jag tränar..

och så har vi myst massa idag jag och Aline, ska strax till Valle och sen klippa och färga kusin Mias hår och sen kommer nog lilebror och vill bli klippt åxå...

Kram hej

Kommentera inlägget här: