Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

ute

Kategori: Allmänt

ja en ute kväll i blge blev de.
Först hem till Dennis efter att Magnus ringe och frågat om jag ville komma, super skoj!!
Sen blev de krogen, eller rättare sagt Bolanche, de va super skoj, Fick hära av en kille att jag var den absolut sötaste tjejen ute ikväll, vilket var himla skoj, och han påpekade de även enär vi kom ut därifrån så de va inte nå raggningsförsök inne på krogen, han stod fast vid de även vid stängning, skil kul verkligen, han fattade inte att jag va singel  :), Jag tror han va gay faktiskt, vilket jag ser bra på, de kändes skoj att höra det i icke raggningssyfte.

när vi skulle hem så drog mitt sållskap ifrån mig, skoj de, NEJ!!!
jag stog där själv och kände paniken komma, kom nån tår i rädsla, men så kom de en ängel gående som hjälpte mig med skjuts, UNDERBAR människa du är Erik. Tusen tack för hjälpen. Tror inte han fatta själv hur mkt de betydde, men för mig var de värt super mkt, är tacksam!
Melissa och Hassan hette dom vi åkte med hem, super snällt! Trevliga va dom åxå, vilket är nbtra för framtida skjuts!

så nu sitter jag hemma i soffan och ska sova, skönt!!

Imorron blir de röjning av Alines rum och sen sticka tills Aline kommer hem, kanske ev till blge och käka.. Kram!!
Kommentera inlägget här: