Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Samvete

Kategori: Allmänt

jag HAR ett samvete!!!! JAG HAR ETT!!!! Sofia Svärd har ett SAMVETE!!!!

OTROLIGT!!!!
Underbart (?)!!!
Skönt? Bra? Dåligt?

hmm..
jag har alltid sagt att livet måste ha ett samvete för att bli rätt och bra, så  NU börjar mitt liv??
Men ett liv med vad?

Svårt..

I Fredags va jag hem till Fia i Långshyttan och hade mys med tacos och IDOL  :P HAHA IDOL!!!!!
Första gången jag set ett helt avsnitt av de (förutom auditions programmen) och jag märkte då anledningen till att jag INTE ser på de  :P

Haha, hur tänkter svenska folket? Eddie sjöng ju FÖRJÄVLIGT och han hängde inte ens löst???!!!!
Och så sabbar dom ju så i vanliga fall underbara låtar  :(
Besviken på hon den där tjejens version av In The Ghetto, hon sabbade den totalt!! Den lugna starten va bra, men sen da.. alls rasade när hon började ta i lite. USCH!!!

Ähh.. jag är en gnällig Bitterfitta kanske, men du Fia, jag ÄR en slampa, i know  ;) and i'm proud of it!!!! HA!
Kommentera inlägget här: