Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Läkarbesöket idag

Kategori: Allmänt

ja.. såhär slutade de..
Jag blev tillåten en operation, men på väldigt strikta villkor. Måste följa de för att få en operation och visa att jag är engagerad i det och verkligen vill få min axel bra.
Jag får inte:
Bugga
Simma
Åka pulka
Åka skridskor
Åka skidor/slalom/snowboard
Åka skoter
Ha hand om hästar
Gympa

Eller ja enklare att säga att jag inte får ha någon sport för mig över huve taget  =(
För skulle de bli så att min axel hoppar ur pga nån sport eller inte jätte nödvändig aktivitet så får jag ingen operation.

SUCK!!!!

Allt detta bara för att jag ska visa att jag bryr mig i axeln och är införstådd med att den ska vara i så bra skick som möjligt för kommande operation.
Är axeln i bra skick så går de snabbare för den att återhämta sig efter operationen med.

Men väntetiden är ju de JOBBIGA!!!! Upp till ett år om jag har otur!  :(

Kommentera inlägget här: