Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Kameran

Kategori: Allmänt

D40


Jag måste bara skriva de här med.. Jag lämnade in min kära kamera på reparation den 22a oktober och fick ett sms igår om att den va klar.
Jag blev SUPER glad och åkta och kvitterade ut den efter besöket hos Liselotte.
Sa till henne i kassan att jag skulle kolla objektivet direkt så de va som de skulle. MEN NEJ! Samma fel va KVAR, och inte ens en förbättring. Jag kollade då kvittot på vad dom hade gjort och där stod de att dom uppdaterat mjukvaran och rengjort kameran.. HAHAHAHAHAHAHA.. vafan har mjukvaran med objektivet att göra? De som va fel va ju de MANUELLA zoom "hjulet" och de har ju inte med de automatiska att göra ens.. nötter!!!!
så jag skickade iväg den direkt igen och när jag kom hem och de hade gått ca 2 timmar från att jag lämnade kameran så fick jag ett sms att den va klar...??!! hur kan de vara möjligt? ska bli spännande att se vad dom gjort när jag hämtar den imorron efter jobbet, efter mitt skällande så kanske dom sket i att skicka in den och satte på ett nytt objektiv för att slippa mig sen  :P haha


Kommentera inlägget här: