Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

illa

Kategori: Allmänt

jag mår ILLA!!!
mår som jag förtjänar antar jag.. :P

Aja, är nöjd ändå.. trotts allt..
Ne, nu blir de dusch, sen till affären å sen häma min kamera hos Dennis och sen kommer Aline, och då blir de att åka till Björbo och åka skridskor  :) Sen kaffe med Matthias skulle jag tro och sist hem och MYSA med min ängel!!

ojj.. mkt på samma dag de där.. men de e så de ska va för att man ska kunna leva utan att tänka alltför mkt...
FINT DÄ!!!

Puss

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-11-15 | 16:12:49
    Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

    Hej Fia!



    Designadinblogg.se är kanonbra hjälp om man vill lära sig lite om bloggdesign! Check it out vet ja!



    kram

Kommentera inlägget här: