Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Fia helg

Kategori: Allmänt

ja.. de känns som en Fia helg bara för jag haft turen att ha fått umgås med denna underbara människa MYCKET..
I Fredags möttes vi upp på kupoen, jag, Tina och Fia. Vi käkade och sen gick vi runt på kuppan..
Sen blev de OnOff och skjutsade hem Tina efter de, men jag och Fia va INTE klara där utan vi tog bilen och drog till Dollar Store, shoppade en del där och sen drog vi till kuppan igen och drack kaffe i väntan på att vi skulle på sinnesro gudstjänst i Haga kyrka.
De va något helt nytt för oss båda..
vi stannade inte hela tiden ut utan vi gav upp efter sammanlagt tre timmar i kyrkan.
men de är nog värt en chans till ändå.. Anledningen till att vi åkte dit va för att Fias kompis Josef sjöng, och han va bra! 
efter detta så drog jag till Jonas och prata massa gamla minnen och liknande. Skönt att babbla av sig lite.. och shit va klockan går fort hemma hos honom, nästan så jag tror de är nå fel på den.. :P
Åkte hem och sov.
Lördagen va lugn, jag vaknade 10.20 av att John ringde, vi msn'ade lite och sen drog jag till bolaget å köpte öl. Blev ingen utgång med Fia som planerat, jag blev först jätte besviken men de la sig när jag prata med Anna och bestämde att hänga på hem till Therese och käka Langos. De va SKIT gött.. Så kul att träffa tjejerna. Jag Anna Lena och Therese har hängt ihop sen mellanstadiet, de gär tyvärr alldeles för långt mellan träffarna nu för tiden. men men, de är super skoj när de väl blir av iaf.

efter de drog jag till Matthias och kikade på film. de va skoj men jag va rätt trött redan innan jag åkte dit..

Idag har jag tvättat massa, lagat en super god paj och så kom Fia hit.. Hon klippte mig lite.. skönt de.. för de känns inge skoj att pröjsa 300 spänn för att klippa bara topparna så de fixade hon lika bra!
efter de slog jag in 26 julklappar och nu sitter jag här. Funderar på att dra till konsum och köpa nå gott till ikväll, kanske hyra en film åxå.. men vet inte, hade varit roligare med sällskap ju.. hmm...

kolla min bilddagbok för att se bilder från helgen..

Puss HEJ
Kommentera inlägget här: