Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Falun

Kategori: Allmänt

Ja, de blev en Falun-dag odag..
eller ja typ, först gick jag och Aline på dansuppvisning i Lindberghallen. Sen for vi till blge för att köpa en rosa ljusstake som Aline vill ha i sitt rum, den va givetvis slut, typiskt.
Efter de for vi till Falun och hälsade på bror på lasarettet, men va pigg men inte helt bra nu..
Han åkte ju in i torsdags kväll med utslag på HELA kroppen och hög feber, dom vet inte än va de är som är fel med honom.. men men.. vi va dit först idag för jag har inte velat åka dit med Aline ifal lde  va nått som smitta.. men dom tror inte de är nå smittsamt iaf så vi kunde inte hålla oss borta idag.

Efter de åkte vi till UNDERBARA Camilla.. fy 17 va hon e go.. å hennes föräldrar är super mysiga dom med. Man känner sig verkligen välkommen där. Aline blev bra kompis med dom alla också. Hon fick med sig en docka med.. hon va så himla glad och somnade inte ens i bilen för hon skulle hålla dockan varm.
Va in på CityGross på vägen hem med, för att handla lite grejjer till baket på mådag med Fia.
I mamma å pappas källare i stenugnen.. GÖTT!!!!
Åhh, jag längtar efter första ärtbrödet med smör på.. MUMMA!!!!

Nu ska jag sova iaf.. är trötter.. Kram hej.
Kommentera inlägget här: