Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

bäbislängtan???!!!

Kategori: Allmänt

ja du.. vet inte nå var jag står i livet när de gäller bäbisar osv..

men bra söta är dom iaf.
Va och hälsade på Liselotte och hennes familj igår efter läkarbesöket.. och sjukt söt är hennes lilla Wendela som bliev 2 veckor i måndags...
DÅ saknar man bäbis, men inte annars tror jag..
ska se till att jag hittar kärleken till en av motsatt kön först.. är svårt!!
Måste lära mig att våga lita på nån först och främst. Känns som jag ALDRIG kommer göra de..
Men mår rätt fint som jag har de nu ändå, men klart de saknas nått ibland.

Här kommer lite bilder från igår...
På bilderna ser vi lilla Wendela och hennes storebror Wilhelm och så Aline.
Wille blev superglad över att lillasyster fick ärva en rosa kjol efter Aline, han hade den på sig hela vårat besök.. Gulligt!!!

så finaGulligtsötis
Kommentera inlägget här: