Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Akuten

Kategori: Allmänt

ja, på akuten har jag tillbringat hela min dag.. AJJ AJJ säger jag, har skit ont. Dom misstänkte nått fel med hjärtat, men efter EKG och blodprover så va de inte de som tur var utan de är en muskelinflammation på vänster sida kring axel-skuldra. Nu har jag dock lite ont i armvecket efter nålen dom fick lov att sätta eftersom jag är så svårstucken, dom va smarta denna gång och satte en nål ifall dom skulle behöva fler prover.. Bara att avvakta några dagar nu och invänta förbättring, skulle åka tillbara ifall de inte blir bättre om 2-3 dagar. Hoppas jag kan sova inatt.

Aline åker till sin pappa imorron, jag ska träffa Ola hoppas jag och på Lördag utgång med bästaste Fia, om jag inte har skit ont då med förstås. Men jag är strong, jag pallar med de!! Vill ut! Vill träffa folk och skratta!
Fia fattar utan att man säger så mkt vilket är himla skönt!!

Nu ska jag natta Aline och sen fixa lite disk och tvätt..



AJJAJJ
Kommentera inlägget här: