Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Pappa

Kategori: Allmänt

har skrivit mail till min pappa idag, till min biologiska pappa alltså.
Håll tummarna för att jag får svar!!
Han är ju trotts allt min pappa även om vi inte känner varann.
Och den som jag presenterar som pappa och som jag älskar högt är ju Tommy såklart, de är ju han som funnits där, alltid ställt upp, uppfostrat mig och allt, han är ju MIN PAPPA..
men ändå känns det hela tiden som något som fattas, alla vill väl ha sina biologiska föräldrar med i livet? Jag vill då de iaf.
Och nu hoppas jag!! Det är aldrig för sent att få en bra relation!
Jag vill bli hel, och det känns som att detta är en person som ska finnas med för att jag ska bli hel.
Snart blir jag moster åxå  :)

Kram

KOMMENTARER:

  • fia säger:
    2009-05-08 | 22:01:04
    Bloggadress: http://mormorsunge.blogspot.com

    jaha.. det visste inte jag. Hoppas du får svar gumman.

  • Mariah säger:
    2009-05-11 | 09:04:40

    Vad modigt av dig.

    Lycka till pussar i massor

  • Liselotte säger:
    2009-05-11 | 11:51:02

    Ska Annelie få bebis?Nyfiken



    Tack för i lördags,det var verkligen skitkul att träffas!



    Kramisar

Kommentera inlägget här: