Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

*GÄSP*

Kategori: Allmänt

usch va jag är trött nu!!!!
Plugga lite nu och sen sova en stund innan skolan tror jag.
Blev uppe för länge inatt igen, men ikväll ska jag bannemig sova i tid! Eller hmm, får ju besök så kanske inte bli så tidigt, vi skulle ju se film.. hmm..
Funderar på att klämma in en promenad innan skolan åxå, men får se hur jag hinner, börjar 14 så har ju lite tid på mig iaf.

Undra om jag ska ta och äta lite frukost nu kanske, Blir nog billös från idag också och några dagar framåt, min bil ska bli lagad så jag kan besikta om den, skönt!
Men hoppas på att jag inte kommer behöva bil nu da, jag tror jag kommer klara mig utan, men man vet ju aldrig.

Ähh, nu ska jag slå upp skolboken och fixa de som måste göras innan jag börjar idag.

Puss Hej
Kommentera inlägget här: